Hardware selectie
Even geduld

Maak een keuze uit een MERK en vervolgens een MODEL

Snel zoeken

Maak een keuze

Als u een email programma gebruikt (zoals bijvoorbeeld outlook) kies dan voor 'email programma'.

Kies anders voor de 'contact pagina'

Stuur een email!
Typ een deel van het MODEL naam in en er wordt automatisch gezocht. Geen resultaten? Stel uw vraag, stuur een email (link)

Mocht het model niet in de lijst staan, bel óf mail dan. De kans is namelijk groot dat er toch diensten beschikbaar zijn.

Beschikbare diensten

Zodra er een MERK en MODEL geselecteerd is worden de diensten beschikbaar.

Maak eenvoudig een keuze door op een tabblad te klikken.

    De kosten

  • Simlock verwijdering op werk locatie:
  • Simlock verwijdering op afstand per code:
  • Let op!

  • Het toestel dient aangeleverd te worden met een volledig opgeladen batterij.
  • Simkaart en dergelijke (lader etc) zijn niet nodig.
  • Voorkom dataverlies, maak vooraf altijd een backup!
  • Een backup is uw eigen verantwoordelijkheid.
  • Simlock verwijdering alleen op afspraak.
  • Indien mogelijk klaar terwijl u wacht, dit verschilt per model.
  • Is het toestel voorzien van provider logo’s? Kijk ook voor “Unbranding”.
  • Waarom simlock verwijdering?

  • Overstappen naar andere provider anders niet mogelijk.
  • U wilt graag ook in het buitenland goedkoop kunnen bellen, bijvoorbeeld op vakantie.

Wist u dat?

  • Wij verwijderen het simlock op een professionele manier met 100% garantie van toepassing.
  • Een simlock is niet anders dan een software-matige beperking die bedoeld is om de gebruiker te binden aan gebruik van een bepaald netwerk.
  • Een simlock heeft niets te maken met de (hardware) garantie op uw toestel en heeft hier ook geen invloed op.
  • Het is niet verboden om het simlock tussentijds te verwijderen. Op het moment dat de telefoon is aangeschaft is het toestel eigendom van de koper. Deze mag de keuze maken om naar een ander netwerk over te stappen.
  • Het is wel verboden om de software aan te passen in de telefoon, daar berust namelijk auteursrecht op. Dit soort werkzaamheden verrichten wij niet.

Reparatie

Deze functie is nog niet actief, bel of mail voor een offerte.







  • Zie ook procedure reparatie bij verzending

    Let op!

  • Via teleQompleet.nl kunt u snel,vakkundig en betaalbaar uw toestel laten repareren.
  • Reparaties binnen 1 tot 4 werkdagen klaar, afhankelijk van de onderdelen beschikbaarheid.
  • Standaard 3 maanden garantie op alle uitgevoerde reparaties.
  • Indien er word besloten om niet te herstellen kan er kostenloos afstand van het toestel worden gedaan óf worden er €15,- onderzoekskosten in rekening gebracht.
  • Veel voorkomende problemen

  • Display problemen: defect - gebarsten - strepen
  • Laadconnector: gebroken - beschadigd
  • Microfoon, speaker en oplaad problemen
  • Vastlopende of totaal niet werkende telefoons

Werkwijze

  • Diagnose stellen.
  • U ontvangt een advies met eventuele prijsopgave.
  • Na akkoord prijsopgave wordt het toestel herstelt.

Waarom onderzoekskosten?

Om een goede diagnose te kunnen geven moet het toestel uitgebreid worden onderzocht en getest. Simpel gezegt, een goede diagnose kost tijd. De kosten die worden gerekend is hier dus enkel een vergoeding voor.

U wilt toch ook dat het toestel de juiste reparatie krijgt? Of dat deze niet zomaar word afgeschreven als onherstelbaar.

Waarom reparatie?

  • Het defect valt buiten de garantie van de fabrikant.
  • Een snellere reparatie tijd in vergelijking met reparatie door fabrikant.

De kosten

  • Beveiligingscode verwijdering op werk locatie:
  • Beveiligingscode verwijdering op afstand:
  • Let op!

  • Het toestel dient aangeleverd te worden met een volledig opgeladen batterij.
  • Simkaart en dergelijke (lader etc) zijn niet nodig.
  • Het kan zijn dat het toestel terug word gezet naar de fabrieksinstellingen, dit heeft data (telefoonboek, foto’s) verlies tot gevolg. Maak daarom vooraf altijd een backup!
  • Een backup is je eigen verantwoordelijkheid.
  • Beveiligingscode verwijdering alleen op afspraak.
  • Indien mogelijk klaar terwijl je wacht, dit verschilt per model.

Waarom beveiligingscode verwijdering?

  • U bent vergeten wat de ingestelde code was.
  • Het toestel is geblokkeerd wegens te vaak de foutieve code ingevoerd te hebben.

De kosten

Software update:

Let op!

  • Icm met unlocken zijn combinatie prijzen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
  • Een toestel word altijd terug gezet naar de fabrieksinstellingen, daarbij gaan gegevens (telefoonboek, foto's, etc) verloren. Je dient zelf een backup te hebben.
  • Software kan niet via internet veranderd worden, de telefoon moet daarvoor op locatie zijn.
  • Prijzen zijn ter indicatie. Per geval kunnen types afwijken, dit word bij afspraak altijd vooraf aangegeven.

Waarom firmware (software) update?

  • U blijft graag bij met de nieuwste functies die beschikbaar zijn in de nieuwste software.
  • Het toestel heeft software problemen, bijvoorbeeld traag of vastlopen.

De kosten

Unbranding:

Let op!

  • Het toestel dient aangeleverd te worden met een volledig opgeladen batterij.
  • Simkaart en dergelijke (lader etc) zijn niet nodig.
  • Icm met unlocken zijn combinatie prijzen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
  • Een toestel word altijd terug gezet naar de fabrieksinstellingen, daarbij gaan gegevens (telefoonboek, foto's, etc) verloren. U dient zelf een backup te hebben.
  • Software kan niet via internet veranderd worden, de telefoon moet daarvoor op locatie zijn.
  • Prijzen zijn ter indicatie. Per geval kunnen types afwijken, dit word na afspraak altijd vooraf aangegeven.

Waarom unbranding?

  • U wilt op uw toestel kunnen internetten met een andere provider.
  • U vind het huidige provider thema niet meer mooi.
  • U wilt ook de nieuwste updates kunnen installeren.

Wat is (un)branding ?

(Un)branding is van toepassing op de software die in de mobiele telefoon zit.

Wat is een branded toestel?

Bij een branded toestel is de software aangepast aan een netwerk (Vodafone, KPN etc.). Dus menu's, kleuren, logo's, internet instellingen.

Wat zijn de nadelen van een branded toestel?

  • Tragere reactie.
  • Minder geheugencapaciteit.
  • Provider gekleurde menu's.
  • Provider opstart animatie's.
  • Wap instellingen niet instelbaar voor gebruik met andere netwerken.

Wat wordt er gedaan bij unbranden?

De huidige software in uw toestel wordt vervangen door logo/beperkings vrije software. Het toestel wordt in dezelfde staat gebracht zoals deze normaal gesproken uit de fabriek zou komen (En dan zonder aanpassing voor een specifiek netwerk).

Wat zijn de voordelen van het unbranden?

  • Snellere reactie.
  • Meer geheugen capaciteit.
  • Grafisch mooier.
  • Originele menu kleuren.
  • Originele opstart animaties.
  • Wap instellingen instelbaar voor elk netwerk naar keuze.

Hoe herken ik een branded toestel?

  • Naam van het netwerk staat voorop het toestel.
  • Overmatig gebruik van dezelfde kleuren.

Is dit mogelijk bij elk toestel?

Jazeker, wanneer uw toestel branded is dan kan deze worden geunbrand. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.

De kosten

Taal update:

Let op!

  • Alleen compleet talenpakket is te vervangen (één taal toevoegen of vervangen kan dus niet).
  • Icm met unlocken zijn combinatie prijzen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
  • Een toestel word altijd terug gezet naar de fabrieksinstellingen, daarbij gaan alle gegevens (telefoonboek, foto's, etc) verloren. Je dient zelf een backup te hebben.
  • Software kan niet via internet veranderd worden, telefoon moet daarvoor op locatie zijn.
  • Prijzen zijn ter indicatie. Per geval kunnen types afwijken, dit word bij afspraak altijd vooraf aangegeven.

Waarom taal update?

  • Uw toestel bevat deze niet de juiste taal.
  • Maak van een in het buitenland gekocht toestel, een Nederlands model.

De kosten

Data recovery:

Let op!

  • Vooraf kan nooit gegarandeerd worden of gegevens gered kunnen worden.
  • Gegevens worden opgeslagen op CD/DVD i.c.m. bijbehorende merk specifieke beheer software.
  • Indien de gegevens niet gered kunnen worden zijn de kosten óf kan er kostenloos afstand worden gedaan van het toestel.

Waarom data recovery?

  • Het toestel is defect geraakt en bevat belangrijke onmisbare informatie.