Procedure reparatie bij verzending

U kunt uw toestel ook toesturen, dit mag naar:

teleQompleet
Koeriersterswei 31
8603 EP
Sneek

Graag altijd goed beschermt verpakken. Toezending is mogelijk per brievenbus post (goedkoop maar riskant) of per traceerbaar pakket post (veilig).

Benodigdheden:
-Toestel met opgeladen batterij
-Geen actiefe toegangscode op het toestel
-Geen simkaart
-Geen geheugenkaart

Begeleidende brief met:
-Naam
-Retour adres
-Telefoon nummer
-Email adres
-Klacht uitvoerig beschreven

1. Bij ontvangst word het toestel gecontroleerd op de beschreven klacht.
2. Bij juiste klacht diagnose word het toestel gerepareerd tegen het afgesproken tarief.
2.a Bij diagnose van extra gebreken word hiervoor een advies en/of prijsopgave opgesteld en aangeboden aan de klant.
3. Wanneer het toestel is gerepareerd krijgt u per email de digitale factuur toegestuurd. Zodra deze is voldaan zal het toestel retour gestuurd worden.
4. Op de uitgevoerde reparatie is een garantie termijn van 6 weken van toepassing. Dit op het vervangen onderdeel en uitgevoerde montage werkzaamheden.
5. De afgesproken reparatie prijs is exclusief  retour verzendkosten á € 7,00 per POST NL traceerbaar.
6. De reparatie tijd varieert tussen de 1-5 werkdagen, dit is afhankelijk van beschikbaarheid onderdelen. 

Helaas, deze pagina werkt niet in jou browser.

Because you are using an outdated version of MS Internet Explorer. For a better experience using websites, please upgrade to a modern web browser.

Mozilla Firefox Microsoft Internet Explorer Apple Safari Google Chrome